SERVİSÇİLER BU KADAR SALAKMI ZANNETTİN…

Başlıktan ziyade içerik çok keyifli, kimler bu sektörü yönetmeye çalışıyormuş yuhhh beee… diyebileceğiniz bir yazı… Lütfen okuyunuz…

4 yıllık görev süresi içerisinde sektördeki tüm dernek, sendika ve odalarla geçinemeyen, kendi yönetimi içinde parça parça olmuş bir kişinin yaklaşan seçimlerle beraber koltuğu uğruna, maaşı uğruna (pardon huzur hakkı) servisçilerden toplanan paralarla bindiği lüks araçlardan inmek istememesi iyi de. Söylenenler bir tuhaf, yanlışı ve doğrusu satır satır bilgilerinize sunulmuştur.

Keyifli yorumlar…

Alıntılar Taşıma dünyası gazetesinden ve İSAROD’un facebook ile kendi web sayfasından yapılmıştır. (Bilgilerine sayın başkan...)

Hamza Öztürk ile yapılan “İSAROD dan çağrı” ve “PLAKA TAHDİDİ İSTİYORUZ DİYE ROL YAPIYORLAR” konulu röportajlardan alınan Hamza ÖZTÜRK yorumları ve alt satırlarda da işin aslının ne olduğuna dair herkesin ve sektörün bildiği açıklamalar bulunmaktadır.

Başlığımız : “Hamza’dan inciler –Bölüm 1”
 

1. İSAROD olarak “Opet ile % 5 petrol ofisi ile %6 indirim anlaşması yaptık. Tüm üyelerimize duyurulur” diyorsun…

(Hamza başkan haberin yok herhalde yıllardır zaten bu indirim var bırak servisçiyi vergi levhalı kim giderse gitsin zaten istasyonlar bu indirimi veriyor. Bunu sen yaptın mı zannediyorsun. Duyduğumuza göre bu istasyon ve akaryakıt firmalarından birde odanıza yada başka yerlere 1-2 puan komisyonlar veriliyormuş bunları neden esnafına kullandırmıyorsun acaba…)

2. Esnafa müjde “Artık dışarıdan veli ile anlaşarak taşıma yapabileceksiniz” diyorsun…

(Hamza Başkan bundan da haberin yok anlaşılan. Zaten yıllardır 7. Madde gereği bu hak her esnafımızda ve her firmada var. Bunu da mı sen yaptın zannediyorsun bu nasıl bir müjde…)

3. Kazlıçeşmede ve birçok yerde eylemler yaptık.

(Hamza Başkan Kazlıçeşme de toplanan sayı tam eylem sayısıydı. Bizim Soğanlık’ta delikanlı gibi yaptığımız muhteşem eylemin ve ateşlemiş olduğumuz fitilin devamı olarak güzel bir eylem olurdu. Ama sen bilinçli olarak basın açıklaması izni alarak koskoca eylemi kuşa çevirdin. Binlerce araç geldikleri gibi hiçbir şey yapamadan geri döndüler evlerine. Madem öyle yapacaktın, neden o kadar araca boşu boşuna mazot yaktırdın, hak etmiş miydi bunu servisçiler… Bak koltuk tehlikeye girdi. Bu insanların İSDER VE ULAŞ İŞ’in başta plaka olmak üzere tüm haklarımız için yaptığı eylemleri gibi hararetli eylemler yapmak istediğini daha anlayamadın mı? Basın açıklamasını eylem diye lanse etmeye çalışıyorsun… ama neyse ki bilen biliyor. Açıkladığın ve yapamayıp son dakika sözde İSTESOB’un basın açıklaması ile geri vites yaptığın sözde eylemlerini sağır sultanlar bile duydu. Ah başkan ahhh bir alemsin sen…)

4. Bu gün bir arabadan bir firmanın kazandığı yılda en az 50.000 tl.dir diyorsun ya…

(Hamza Başkan İlkokul çocuğu bile bu lafına karşılık 50.000 tl. /12 ay =4166 tl firmanın komisyon kazancı olduğunu ve bunun için bir aracın en az 12-15000 tl. arası fatura kesmesi gerekeceğini hesap edebilir. Senin hesap makinen arızalı anlaşılan. Şahsım olarak sana bir hesap makinesi hediye edeceğim ilk gördüğüm yerde… böyle bir para varsa, nasıl bir işmiş bu merak ettim doğrusu… Bu arada ilkokulda matematik dersi gördün mü sen sayın Başkanım…)

5. İstemiyoruz deme ihtimalleri çok yüksek (İTO’nun plakayı biz de istiyoruz demesinden bahsediyor.)

(Hamza başkan madem istiyoruz diyorlar hazır demişken irtibata geçip de plakayla ilgili gaza basmak varken, neden hala istemiyoruz deme İhtimalleri çok yüksek diyerek Servis sektörünün kaderiyle oynuyorsun. Seninde koltuğu kaptırma ihtimalin çok yüksek, bunlarda böyle diyip seninle muhatap olmasınlar mı istiyorsun. Seninle bu röportajı yapan muhabir arkadaşımızın da gözünden kaçmış olsa gerek ki sana hem çağrı yapıp, yapılacak ne varsa İTO ile yapmaya hazırız derken neden rol yaptıkları kanaatine vardınız diye bir soru yöneltmemiş olması hayret verici… Ama bu arkadaşın günahını almayalım. Muhtemelen bu soru sana soruldu ama sen ipteki cambazı göstererek soruyu yanıtlamadan virajı aldın zannettin kendini… Ama biz nöbetteyiz sayın başkan radara düştün yine…)

6. “UKOME ile fiyat konusunda kaotik bir durum yok biz kendi açıkladığımız fiyatı uyguluyoruz” diyorsun…

(Hamza Başkan pes yani hangi okulda sizin açıkladığınız fiyat uygulanıyor acaba. UKOME’nin siz fiyat açıkladıktan sonra basın açıklaması yaparak “ulusal kanallarda bile bizim fiyatımız geçerlidir, esnaf Odası’nın böyle bir yetkisi yoktur. Aksini uygulayanı bize şikayet edin” derken sen uykunda rüya mı görüyordun çok komik bir kaotiksin be başkan…)

7. “Esnafın çıkarları konusunda samimi olan herkesle iş birliği yapmaktan çekinmeyiz” diyorsun…

(Hamza Başkan 2011’de İSDER – ULAŞ-İŞ ve senin başkanlığındaki oda 3’lü açıklama yapıp, istediklerimizi verilmezse 1 ay içinde eylem yapacağız” dedikten sonra neden çark ettiniz ve bu soru sana ULAŞ-İŞ başkanı Abdürrahim Başkan tarafından bir toplantıda sorulduğunda kürsüye saldırıp terbiyesizlik ediyorsun” diyerek adamın elinden 3 yaşındaki yuva çocukları gibi mikrofonu kapıp salonu geldiğiniz gibi 7 kişiyle terk ettiğiniz… Şimdide herkesle işbirliği yaparız diyorsun” yapmama ihtimalin çok yüksek” hiç sıkılmadın mı sektör temsilcisi bir Başkan olarak böyle ikili yanlış yamuk açıklamalar yapmaya…)

8. Esnaf için başta İTO olmak üzere, tüm kurumlarla hak arama eylemlerinde var olduğumuzu deklere ediyoruz derken…

(Hamza Başkan, Hiç sıkılmadın mı sahtekarlıkla dolandırıcılıkla suçladığın firmacılardan yaklaşan oda seçimlerinde sana rakip olacakları desteklememeleri için yardım talep etmeyi… Ayrıca Rol yapıyorlar dediğin bir kurumla aynı torbaya girmeyi, yoksa sende artist olmaya mı niyet ettin sevgili başkan..! Yoksa sana oy olarak verecekleri zarar mı gözünü korkuttu da yanaşma eğilimine girdin. Su gibisin sayın başkan her bardak ta şekil alırım diyorsun öylemi…)

9. Yol belgesi alımında bir sorun yok derken…

(Hamza Başkan, gözlerine perdemi indi diye sorarlar adama, okullar açılalı 3 ay olmuşken “kendi ağzınla 2000 kusur araca yol belgesi alabildik” diyorsun. Bu ne yaman çelişki başkan… Senin dünyadan haberin olmadığı gibi sektörde hakkını savunduğunu zannettiğin insanlardan da haberin yok nasıl olsa altında VOLKSWAGEN PASSAT kapında sekreterin sımsıcak koltuğun, banka hesapların ve bir sürü kurmayın var. Ama yol belgesi almak için servisçilerin muamelecilere ödediği paradan da haberin yok öylemi… bu kadar komik olma belediyeye bu kadar yağ yakma sayın başkan…)

10. Öğrenci servislerinde %10 Artışa gittik derken…

(Hamza Başkan, o sizin meşhur tarifenizle tam ücret toplayarak, çalışan sizin bahsettiğiniz parayı toplayan esnaf arkadaşlar kim ise onlara tam tarifenizi uygulattığınız için size plaket vereceğimizi de bildirmek isteriz… Çok merak ettik doğrusu…)

10. Radyo trafikte canlı yayında kendine rakip zannettiğin ama sektörde senden daha fazla iş yapan derneğimiz İSDER ve sendikamız ULAŞ-İŞ e Biz onların soğanlık eylemine katılmayacağız. Ama onlar bizim Kazlıçeşme mitingine isterse katılsınlar diyerek geri vites yapman ve Kazlıçeşme de tüm yönetimindeki arkadaşların bizlerin elini tek tek sıkarak hoş geldiniz derken sen yine 3 yaşında elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi bizi gördüğünde kaçacak delik aradın o mübarek ellerini elimize dokundurmadın. Bir kurum başkanı olduğunu unutup sokak çocuğu rolüne büründün… Ama oyuncağın yakında elinden alındığında bakalım o zaman ne muziplik yapacaksın, Sevgili başkan…

11. Yasal olarak izinli yaptığımız her eylemde ulaşabildiğin tüm İTO ve İSAROD üyesi servisçi kardeşlerimize eylemler yasal değil katılmayın, SMS mesajı atarak plaka mücadelemizde belediyeye memurluk yaparak. İSDER ve ULAŞ İŞ e sorulduğunda biz hakkımızı almaya geldik siz emekli olunca nasıl ikramiye alıyorsanız. Bizde bunun için buradayız diyerek masaya yumruğu bastığımızda, sen ne demiştin. Hatırlasana 8 kişi içerisinde, Biz donsun ama alınıp satılmasın plaka para etmesin… İşte böylesin sen sayın başkan, insanları eylemlerden alıkoymaya utanmadın mı? sevgili başkan. Bak Allah sana sektörün plakaları için bir eylem yapma fırsatı bile vermedi, verdiğini de kendi elinle geri iade ettin…

Şimdilik bu 11 soruyla idare et sevgili başkan maçı başlatıyorum 11 soruya 11 cevap hakkın var. Hakem servis sektörü ve üyelerin, Karar ve Takdir ALLAH’INDIR. Sevgili Başkan. Sonuş artık sana bağlı değil çünkü sen bu insanlar için kayda değer hiç bir şey yapmadın. Kavga gürültüden başka…

Bu seçim zamanı bu sorularla ve devamı gelecek sürprizlerimizle canını sıkmak istemezdik ama bunu sen hak ettin sevgili başkan. Boş Lafla yapılmadık işleri yapılmış gibi göstermekle bu insanları kandıramazsın Servisçileri bu kadar salak mı zannettin sen. Her an her yerde gönlümüz ve kulaklarımız seninle güzel başkan…

------------------------------------- YORUMLARA CEVAP ---------------------------------------

Hamza'dan inciler -2

Dünkü yazımda gönüllü avukatlar ordusu , Hamza başkanlarını savunurken, okullarda oda tarifesi uygulanıyor, UKOME tarifesi uygulanmıyor derken Bakın UKOME yine bir sürpriz yaparak İlçe milli eğitimler vasıtası ile okullara gönderdiği yazıda UKOME'nin fiyatını uygulayacaksınız diyor.

25.10.2013 tarihli Yazıyı UKOME valiliğe yazmış valilikte il milli eğitime il milli eğitimden de ilçelere ve tüm okullara emir gitmiş… Yani 15 günlük mevzu bu biz diyoruz ki sen İSAROD olarak bunu uygulayamadın yazıklar olsun … Sen cevap veremiyorsun ama emir erlerin dönüp yaptıkları yorumlarda Biz ODA tarifesi uyguluyoruz diyorlar. Hamza başkan senin hiç bir şeyden haberin yok emir erlerini de yönetime sizi de koyacağım vaadiyle yeniçeriye çevirdin. Helal olsun sana ….al sana belgeleri ve ispatı …

Seni herkes yapmadıkların ve yapamadıklarınla tanıyor zaten… 
Memurluk zor iş be sayın başkan

BELGE 1


BELGE 2


BELGE 3


Murat ERDOĞAN
İstanbul Servisçiler Derneği (İSDER) Başkanı 

Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
46 Yorum
  • Vedat / 31 Ocak 2014 Cuma 11:44

    Murat başkana katılıyorum. Hamza başkan rol yapıyor. Bunu ben Saraçhane'deki son eylemde anladım. Çünkü orada olanlar iyi biliyordur, okulların açılacağı ilk günler eylem yapacaktık. Bunun vaadini vermişti. Hani nerde, 2 ay oldu bekleyin diyorlar hala. Bıraksın Hamza başkan bu işleri. Saraçhane'de Topbaş'ın kapısında sloganlar atarken biri çıktı, içeriden biraz ilerde konuşmanızı yapın dedi. Hamza başkan bizi koyun gibi kullanıp hadi dedi. İlerde konuşmamızı yapalım dedi. Neden kapıdan ayrıldığımızı sordum, o da sonra kapıya gitcez dedi ve konuşmasından sonra hadi dağılalım dedi. Bu muydu yani. Hani olay, hani eylem. Hamza başkan'ın eylemlerinde artık yokum. Çünkü onlar maaş almıyorlar. Huzur hakkı alıyorlar:) Murat başkan anlamıştır. Yanındayız murat başkan. Yakında VIP ve filo taşımacılığı için sarı kabus gelecek. Baksın eylem nasıl oluyormuş.

    Yanıtla (1) (0)
  • VedatKimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemi / 31 Ocak 2014 Cuma 11:44

    Sayın Murat Bey,
    Öncelikle görüşlerinize katıldığımı ve bu konularda sonuna kadar elimizden gelen desteği bir firma yetkilisi olarak ilginç gelecek ama geçmişimiz arabacalık sektöründen geldiğinden dolayı anlatmış olduğunuz 11 maddelik konuların tamamında hem fikir oluşumuz ve bu konuların geçmişden günümüze bir doğum sancısı gibi nüksettiğini ve bunun artık bu şekilde olmaması gerekdiğini ben ve çevremdeki arkadaşlarım biliyoruz.
    Biz Avrupa yakasındaki servis ve taşımacılık esnafı olarak tam destek sözü veriyoruz. Bu 11 maddeninde içinde İTO ve ticaret odasınıdaki sevgili Hakan Orduhan ve Levent Birant ve Ali Bayraktaroğlu... Hamza başkanın genellikle bunlarla iş birliği içerisinde olduğunu da bilgi anlamında tüm arkadaşlara bildirebilirsiniz ve plakaların taahhüt olayında bunların yüzde yüz rolü ve büyük bir payı var.
    Ezelden bu yana okullarında her zaman bu servsçi sektöründeki köle uygulamsını bırakmadılar. Hala bir insana yüz milyarlık araç alımları yaptırmak suretiyle insanları borçlandırmak sureti ile bin beşyüz tl gibi komik bir rakamla çalıştırmaya devam ediyorlar ve insanlarla yapmış oldukları sözleşme akitleri ile arabacı olarak değil, nikahlı hanımı muamelesi yapmaya devam ettiler ve yapmış olduk yanlış yönetim stratejilerinin cezasını arabacılara ödetmeye devam etmekdedirler ve hala esnaf olarak kazançlarının bir kısmını ceza adı altında gasp etmeye devam etmektedirler.
    Sizin de bahsettiğiniz üzere kendileri yaşadıkları lüks hayatın ellerinden alınma korkusu ve pahalı oyuncakları olan lüks otomobil, yat ve şehrin nezih semtlerindeki katlarından vazgeçemedikleri için servisçi esnafının kanını emen bir kene misali sırtından hiç inmedikleri aşikardır.
    NOT:Bütün bu olanların karşılığı olarak esnafımız nerde ne halde diye düşünecek olursak kimileri adliye kapılarında boşanma davalarında, kimileri esnaf kefalet odalarının kapısında, kimileri de banka kuyruklarında borç yapılandırma sıkıtısında kimileride yedi emin depolarında araçlarının günü doldurma peşinde başkanın geldiği son nokta budur.

    Yanıtla (1) (0)
  • Hakan Gerez / 31 Ocak 2014 Cuma 11:45

    Ağzına sağlık güzel kardeşim,
    Gerçekleri insanlar öğrendikçe rahatsızlıklar başlar. Verilecek cevapları merakla bekliyorum. Allah'a emanet ol.

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Mural / 31 Ocak 2014 Cuma 11:45

    Ağzınıza sağlık herşeyi apaçık söylemişsiniz. Hamza başkandanda hemen cevap bekliyoruz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Vahdet / 31 Ocak 2014 Cuma 11:45

    Murat başkanın neyi eleştirdiğini anlayamadım. İndirim almış adam başkası da indirim alıyor diyosun. İyi o da alsın bu da alsın nesi kötü. Volswagen Passat var anlaşılan Hamza bey de. Başkan başkası seçilir. O biner o arabaya ya da satar. Ama sonuçta araba duruyor. Ama tur firmalarının bizim sırtımızdan kazandıkları paracıklar hiç yerinde durmuyor. O haksız komisyonlar ile turcuların aldığı arabalar, evler ceplerinde kalıyor. Benin anladığım kadar Hamza Bey belediyenin bu sene uyguladığı sadece veli sözleşmesine yol belgesi verilmesinden söz etmiş. Ama Murat başkanımız bunu 7. madde ile karıştırmış.
    Bende plakam donacaksa hemen satma taraftarı değilim. İşim garanti olsun. İş güvencem olsun. Satma işine sonra da bakarız ne olcak ki. Hemen satacakmıyız plakaları. Hamza bey sanki donmasın demiş plaka. Bunu da karıştırmış sayın başkanım murat. 20 gün önce İstanbul'dayken gördüm kadar bir çok okulda tariife olarak İSAROD tarifesi gördüm. Haa özel okullarda turcular yüksek uyguluyor. Eylem yapmak hep faydalıdır. Eylem iyidir. Ses getirir. Ama yiğidi öldür hakkını yeme. Ben mantıklı bir elşitiri göremedim burada. İSAROD'un bir sayfasında yazmışlardı İTO'ya çağrı yapmalarının nedeni İTO'nun plakaya karşı değilim açıklamasıymış. Daha önce sanırım İTO karşıydı plakalara. Birlik olmak lazım. Yapıcı olmak lazım. Kin ve nefret ile iftira ve çamur ile bir yere varılmaz. EE oda yol belgesi çıkartıyor ve ücret almıyor diye biliyorum. Muamelecilere para verenler sanırım İTO üyeleri. Karıştırmamak lazım. Bu turcular çok insafsız be kardeşim. Bak murat başkanım söylemiş. 12-15 bin arası fatura keserse esnafa 4166 tl para veriyormuş. Bu komisyon oranı çok haince. Murat başkanı biraz daha bu konuda duyarlı olmaya çağırıyorum. Daha az komisyon alınsın lütfen murat başkan. Benim oyum Aralık ayında İstanbul'da olursam ve Allah kısmet ederse yeniden Hamza Başkana inşallah.
    Saygılar...

    Yanıtla (1) (0)
  • Arif Gül / 31 Ocak 2014 Cuma 11:45

    Murat beye hiç katılmıyorum. Hamza başkan bu oda tarihinin gördüğü en iyi başkan. Ben odanın uzun süredir üyesiyim. Uzun yıllardan beri böyle işleyen ve bize sahip çıkan bir kurum görmedim. Yakıt indiriminden sadece geçen sene yüzlerce tl biriktirdim. Şirketler bu yakıt indirimni kendileri alıyor. Hamza bey bize verdi. Bunun nesini eleştirmiş Murat Bey. Yol belgemi bir kuruş ücret ödemeden sütlüce şubeden çıkardılar. Okulumda uyguladığımız tarifede odamızın tarifesi.Pazarlıklar olmuyor değil. Her işte pazarlık var zaten. Murat beyi takip ediyorum ama şirketleri hiç eleştirmiyor. Aldıkları yüksek komisyonlara hiç laf etmezken sudan sebeplerle Hamza Bey'e haksızlık etmesi çok yanlış olmuş.

    Yanıtla (1) (0)
  • Fikret / 31 Ocak 2014 Cuma 11:45

    Allah için böyle eleştiri mi olur? Ben ve arkadaşlarım şahidiz. İTO seçimlerinde Murat Erdoğan insanlara beyaz listeyi sallayarak Tursana, İlkeme, Gürsele destek olmaları konusunda yönlendirme yapıyordu. Bu kadar haksızlık yapan bu firmları desteklemişti. Şimdi üyesi olmadığı bir kurumun seçimleriden önce böyle saçma sapan şeyler yazarak nereye varmak istiyor. Ben sormak isterim neyin peşindesin Murat Başkan? Geçiniz beyler. Bütün firmalar Hamza Öztürk yönetiminden rahatsız, esnaf olarak ben görüyorum bunu. Demek ki Hamza Başkan iyi yolda.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:45

    Bizi salak yerine koymaya çalışan biri varsa o da Murat Erdoğan Bey. Yine bu sitede Büyükşehir Belediyesi'nin tarifesini tanımadığı için İSTESOB'a teşekkür ediyordu Murat Erdoğan. Hatta İSAROD yetkililerine de kızıyordu. Belediyenin tarifesini tanımayan İSTESOB'u öve öve bitiremiyordu. Şimdi kalmış İSAROD'un tarifesi uygulanmıyor diyor. Hani tarifeyi İSAROD çıkartmamıştı. Çıkartmak için hiç bir şey yapmamıştı. Şimdi İSAROD çıkardı demiş Murat bey. Hangi söylediğine inanalım şimdi biz. İşine geldiğinde öyle işine gelmezse böyle yorum olmaz. Hamza Beyin Volkswagen aracı kendi özel işi için kullandığını ispat etsinler. Ben yakından biliyorum. Hamza Başkan Oda işi bitti mi aracı parka çeker. Zaten odanın ekonomisinin ne kadar sağlam olduğunu görüyoruz biz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    Şimdi uyardı bir arkadaşım beni. Konuyu gördüm. Hakan Gerez'de yorum yapmış buraya. Anlaşılan Murat Erdoğan, Murat Naci, Serdar Küçükayça ve Hakan Gerezin listesine yol yapmaya ve güç vermeye çalışıyor. Hakan Gereze soruyorum. Lütfen cevap versin, Kadıköy Anadolu Lisesinde hangi tarife uygulanıyor. Elinde Odanın çıkardığı tarifeyle veli ile pazarlık yaparken kaç kişi gördü onu. İsterseniz arayalım Kadıköy Anadolu'dan bir veli konuşun. Şimdi çıkmış Murat Erdoğan'a ağzına sağlık demiş. Biraz doğru, dürüst olmak lazım. Ben biliyorum bu odanın eski halini. Musa Başkan dönemindeki halini. Her esnafta biliyor. Uçan kuşa borcu olduğu, hacizli dönemleri. Murat, Serdar ve Hakan üçü de bu odayı batıran yöneticilerdi. Musa Başkanın yanından hiç ayrılmazlardı. Odayı batırdılar. Hamza başkan ve ekibi odayı düzlüğe çıkardı kasaya yüzbinlerce tl koydu. Odayı batıranlar çıkmışlar yeniden odamızı batırmaya talip olmuşlar. Çok ayıp. Bir de firma sahibi ile omuz omuza vermişler görülen...
    Ne yaparlarsa yapsınlar. Artık bu esnaf eski günlere dönmek istemiyor. Tur firmalarına da teslim olmak istemiyoruz. Hamza başkan ile sonuna kadar birlikteyim. İsmimmi açıklamama sebebim bunlara çok yakın birinin okulunda esnafım. İşimden olabilirim.

    Yanıtla (1) (0)
  • Mahsuni Taşkıran / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    Odanın şimdiki yönetiminde etkili bir isimle sürekli görüşüyorum. Oda üyesi değilim. Ama sağolsun ne zaman arasam ne zaman bir şey sorsam benim için elinden geleni yaptı bu arkadaş.
    11 Mayıs mitingi yapılırken Oda Başkanlığına adaylığını koyan Murat Naci ve ekibi o tarihlerde insanlar 11 Mayıs'a gitmesin diye çok çalışmışlar. Hatta miting olmasın diye de çalışmışlar. Ama ne var ki Hamza Başkan ve çalışma arkadaşları içeriden yapılan bütün bu engellemelere karşı o miting de bizleri buluşturdu. Bunları o zaman konuşmalarımızda hep duymuştum. Ben bile bir İTO'ya bağlı bir esnaf olarak Hamza Öztürk'den memnunum. Gebze'de çalışan bir çok personelci arkadaşımda memnun.

    Yanıtla (1) (0)
  • Osman Şen / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    Abiler Hamza bey hem başkanım hem de hemşerim olur. Adam gibi adamdır. Bu tür çamurlarla kimse hamza başkanı ele geçiremez. Uğraşmayın boşuna...

    Yanıtla (1) (0)
  • Güven / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    Murat Erdoğan Hamza Başkanı savunan esnaflara çok içerlemiş anlaşılan. Ama biraz daha üzülecek çünkü bende kapı gibi başkanımın yanında duruyorum. Murat beyin lehine yazarsan sorun yok. Yağcı yardakçı olmazsın. Ama Murat Erdoğanı eleştirisen vay haline ! Hakikaten bizleri murat Erdoğan salak sanmış. 11 madde sıraladım diye uzun uzun anlattığı şeyleri Allah için okuyun beyler. Biliyorum bir çok kişi okumaya bile gerek görmedi.Ama ben okudum. 5-7-8 maddeler aynı konu. 6 ve 10 maddeler aynı konu. 3-10-11 maddeler de aynı konu. 11 soru sordum diye çocuklar gibi sevinen Murat Erdoğan kısa bir parmak hesabı yaparsa, 11 madde diyerek insanları salak yerine koymaya çalıştığını görecektir.
    Büyük bir hazine bulmuş gibi Belediyenin okullara göndermiş olduğu yazının 3 aynı içeriğini kopyalamış. Birini il ve ilçelere yollamış. Aynı yazıyı ilçe okullara fax zinciri yapmış. İlk yazıyı da Belediye ile yazmış.Burada bile Murat Erdoğan kurnazlık yaparak sanki 3 ayrı değişik yazı varmış intibası yaratarak bunları belge diye yayınlatmış. Biz salak değiliz murat bey okuduğumuzu anlıyoruz. Gerçi siz turcular bizi iyice salka yerine koydunuz. Ama inşallah önümüzdeki sene veli sözleşmesi ile belge alma olayı daha da yayılacak.O zaman göreceğim turcuları. Odamızın seçimlerine müdahale etmek isiyorsun Ama sana Fenerbahçe kongresini hatırlatırım. O kongreyi incele bazı dersler var orada. Kendi çalıştırdığın okullarda hangi tarifeyi uyguluyorsun murat bey. Bunu da bir cevapla sana zahmet olmazsa. İki gün önce Belediye ye verip veriştiriyordun. Şimdi de çıkmızsın Belediyenin gönderdiği evrağı kullanmaya kalkıyorsun. Hani bu belediye kötüydü. Esnaf düşmanıydı. Yakup Demirhan tu kaka demiştin. Ne oldu şimdi Yakup demirhanın evrağına hazine bulmuş gibi sarıldın murat bey. İşine gelince böyle işine gelince su misali bardağın şeklini alıyorsun Murat bey. Yukarıda biri yazmıştı aynı şeyi. Başka bir olayada yine aynısını yapmışsın sen. Burada esnafın çıkarını savunan Hamza Başkanın yanında durur ve isarod'un tarifesini sonuna kadar savunur. Nerde sende esnaf çıkarını düşünmek.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    ŞİLELİYİM. BİZİM BİLE YOL KAĞIDI EVRAKLARIMIZI İSAROD YAPTI. ŞİLE ODAMIZIN BAŞKAN VEKİLİ, İSARODU ARADI YOL BELGESİ ÇIKARTMA KONUSUNDA YARDIM İSTEDİ. EVRAKLARIMIZI POSTA YOLU İLE İSAROD ATAŞEHİR MERKEZİNE ULAŞTIRDIK. ALLAH ONLARDAN RAZI OLSUN. İŞİMİZİ HALLETTİLER. BİR KURUŞ ÜCRET VERMEDİK. HAMZA BAŞKANIMIZ ÇOK GÜZEL VE YARARLI BİR HİZMET VERİYOR. İSTANBUL SERVİS ARAÇLARI ODASINA KAYITLI ARKADAŞLARDAN DA DUYUYORUZ. BİR LİRA ÖDEMEDEN YOL KAĞIDI BELGELERİNİ ODALARI ÇIKARIYOR. MURAT ERDOĞAN NEDEN BÖYLE ASILSIZ İDDİALAR ORTAYA ATMIŞ ANLAMADIM DOĞRUSU.

    Yanıtla (1) (0)
  • Doğan Gül / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    Murat Başkan eline koluna diline sağlık, Öyle bir dökmüşsün ki pislikleri rezillikleri ortaya, paniğe kapılan oda yönetimi hep aynı kalıp kelimeler ve mantıksız açıklamalarla sözde sana saldırıyorlar. Sıkıyorsa 11 soruna delikanlı gibi 11 cevap versinler bakalım... 4 yıldır bir eylem yapamayan Hamza öztürk ve yönetim panik halinde. Seçimlerde göreceğiz. Esnafın ne yapacağını, hangi gün gelmişlerde Gebze de bağlanan araçlara sahip oldu. Hangi gün hangi eyleme katıldı. Kutluyorum Murat bey sizi ve güzel yüreğinizi sonuna kadar tüm arkadaşlarımla arkanızda olacağız. Size ulaşmak ve görüşmek istiyorum. Taşımacılara telefonumu bırakıyorum lütfen görüşelim.

    Yanıtla (1) (0)
  • Vedat Canlı / 31 Ocak 2014 Cuma 11:46

    Hamza Öztürk panikte...
    Yönetimindeki 2 kişiyle seçime girecek aciz bir başkan görünümünde bu servisçilerden oy alacağını düşünüyorsan yanılıyorsun. Belediye masasında plaka donsun ama alınıp satılmasın kiraya verilmesin diyen sen değilmisin. Taşımacıların gazetesi elimde. Orda yazıyor ne dediğin. Birde kalkıp Hamza başkan çok iyidir diyenler var. Siz körmüsünüz kardeşim... 4 senedir plakayı ne zaman diline aldın, resmi bir yazı nereye yazdın, yayınla da görelim...

    Yanıtla (1) (0)
  • Halit Atılgan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:47

    Murat bey bu eleştirileri yapmak için neden böyle bir zamanı seçti anlamış değilim. Hamza başkanı esnafa zarar verenlerle beraber hareket etmekle suçluyor, ama kendisi bunu yapıyor. Eğer bu sektördeki sorunları çözmek fikrinde samimi iseler hepsi ortak paydada buluşurlar ve çözüm yolları açılır. Esnafa düşen görev de adam gibi ayakta durarak destek olmak ve bu esnafı yıllardır sömürenlere bu işin bundan sonra böyle gitmeyeceğini işinden olma riskini göze alarak haykırmaktır.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ahmet Aktaş / 31 Ocak 2014 Cuma 11:47

    Hamza Öztürk'e çamur atamaya devam edin. Bakın adam esnaf odaları başkanları arasında düzenlenen yarışmada 150 oda içinde dördüncü gidiyor. Yaklaşık 4000 küsür kişiden oy almış. Murat Erdoğan hala konuşuyor. 4000 kişi kafasız nereye kime niçin oy attıklarını bilmiyorlar da Murat Erdoğan her şeyi biliyor, süper zeki kendisi...

    Yanıtla (1) (0)
  • ALİ SEYDİ YAKAMOZ / 31 Ocak 2014 Cuma 11:47

    EVET BİZ SALAK DEĞİLİZ MURAT ERDOĞAN BEY 4. MADDE DE, HAMZA ABİ İÇİN İTO İLE GÖRÜŞMEMEK İÇİN PLAKA İSTEMEME İHTİMALLERİ YÜKSEK DEDİ DİYORSUN. YANİ HAMZA ABİ İTO İLE GÖRÜŞMEMEK İÇİN ÖYLE DEMİŞ. SONRA 8.MADDE DE DİYORSUN Kİ, YAKLAŞAN ODA SEÇİMLERİ İÇİN HAMZA ABİNİN YARDIM İSTEMEK İÇİN İTO'YA ÇAĞRI YAPTIĞI GİBİ KOMİK BİR İFTİRA ATIYORSUN. HANİ 4. MADDE DE GÖRÜŞMEMEK İÇİN ZATEN ÇAĞRI YAPMIŞTI. ÇOK ALEMSİN MURAT BAŞKAN. ÇOK RAHAT ADAMSIN. UTANMAN SIKILIMAN YOK VALLAHİ. ÇAMUR OLSUN DA NASIL OLURSA OLSUN DİYORSUN. BİR ÖYLESİN, BİR BÖYLE. ESNAFLAR SENİN İÇİN SALAKLAR YA NE DESEN İNANIRIZ BİZ.
    FİRMALARIN İTO'DAKİ SALTANATLARINI YIKMAK İÇİN İSAROD'UN NASIL UĞRAŞTIĞINI HEPİMİZ BİLİYORUZ. TURCULARIN HAMZA ABİDEN NEFRET ETTİKLERİNİ BU GÜN İSTANBUL'DA BİLMEYEN SERVİSÇİ VAR MI? BEYAZ LİSTEYE BAYRAK SALLARKEN UTANDIN MI MURAT BEY. YAZIK DEĞİLMİ BUNCA ESNAFA. BU TURCULARA KÖLE OLMUŞLAR. SENDE ONLARIN YÖNETİMİNE OY TOPLAMAK İÇİN BEYAZ LİSTE SALLIYORSUN. BAK DİKKAT ET. O BEYAZ LİSTEYİ SALLARKEN,TURCULARI DESTEKLERKEN SENİ GÖRENLER VARMIŞ.TEKNOLOJİ DE İLERLEDİ ARTIK ;)

    Yanıtla (1) (0)
  • İlyas / 31 Ocak 2014 Cuma 11:47

    Yorum yapan arkadaşlar kızmayın. Olacak böyle şeyler. Meyve veren ağaç her yerde taşlanır. Biz biliyoruz, odanın eski halini... Kasada para çok, başkanlığa talip çok olur. El altından odayı yönetmek isteyen çok olur. Dernekçiler, Sendikacılar, Turcular, Özel Okul Sahipleri, Fosil Olmuş Yöneticiler, Toplaşın, birleşin ne kadar gücünüz varsa kullanın. İftira atın, Çamur atın, Saçma sapan şeyler yazın. Bizi kandırmanız artık mümkün değil.
    GÖNLÜMÜZDE HAMZA BAŞKAN VE ARKADAŞLARI VAR.ALLAHIN İZNİYLE ONUN YANINDAYIZ.
    Levent'ten İlyas...

    Yanıtla (1) (0)
  • Vedat Canlı / 31 Ocak 2014 Cuma 11:47

    Güven bey kardeşim senin ismin bence başka ama neyse...
    Murat başkan dürüst adamdır. Sizlere nasıl papuç bırakmadığını herkes görüyor. O şimdiye kadar kimlere ders verdi, sen daha iyi bilirsin. O yüzden yukarıda yazılanlar senin Hamza Başkan dediğin adamın ağzından çıkanlar 11 madde halinde özetlenmiş, sen kalkıp bilmem kaçıncı maddeyle bilmem kaçıncı madde aynı, yok sorular aynı diyip durmuşsun. Be mübarek git başkan diye yere göğe sığdıramadığın Hamza baye sorsana bu cümleleri niye kurdun diye. Siz hakikaten gidicisiniz bu kadar yalan dolanla o koltukları Allah size bir daha nasip etmez bence...

    Yanıtla (1) (0)
  • Erden Gür / 31 Ocak 2014 Cuma 11:48

    Murat başkan helal sana her zaman arkandayız.
    Böylelerinin ipliğini pazara döküyorsun ya tekrar helal olsun diyorum. Al sana evrak, al sana belge diyorsun, adamlar hala konuşuyor. Hamza beyi savunanlar onun adına yazı yazanlar, hepsi bir kalemden çıkma gibi duruyor. Bence bunu yazan arkadaş takma isimle sallayıp duruyor hamzasına yaramak için ''ben ne güzel yorumlar yaptım, seni savundum'' beni de yönetime koy, bana da huzur hakkı bağla diye...
    Ha gayret yeniçeriler az gününüz kaldı...

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Erdoğan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:48

    Güven kod adlı arkadaş senin gerçek isminin baş harfi G son harfi N olmasın sakın. Cümleler ve kullanılan kelimeler sanki bu gizli assoliste ait... Her kimsen seni seviyoruz. Hamza başkanınız için güzel savaşıyorsunuz ama nafile. Bir gün elbet sende diğerleri gibi uyanacaksın Bu derin uykudan, ama iş işten geçmis olacak... Başkanına söyle gerçek isminle yazmana müsade etsin. İçin içini yiyor biliyorum. Özgür bıraksın seni, kendi halin daha inandırıcı....

    Yanıtla (1) (0)
  • Ahmet / 31 Ocak 2014 Cuma 11:48

    Ya Murat Erdoğan sen birkere tur sahibisin, neyden bahsediyorsun. Bizim kanımızı emen zaten tur sahipleri...
    Tur sahipleri, ALLAH görüyor ya. yaşayın bu dünyada öbür dünyası da olacak unutmayın.

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Erdoğan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:48

    İşte İSDER'in ve yukarıdaki yazının gücü Hamza Başkan 1. maddeyi çömüş yakıt indirimini 8'e yükseltmiş tebrik ediyor, teşekkürlerimi sunuyorum. Herkesin huzurunda ne demiştik iyi olan her şeyde yanınızdayız, kötü olan her şeyde karşınızdayız. İşte STK'ların ve derneğimizin gücü eleştirelirimizi dikkate alıp, yaptiğiniz çalışmalar hem esnafa hem sektöre fayda sağladı. Diğer konularda da duyarlılık bekliyoruz sizlerden...

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:48

    Murat'cım yazdığın yazıyı okudumda sahipleri kızmasın diye turcuların esnafa yaptığına hiç değinmemişsin; birde hiç sıkılmadan oda başkanına hesap makinesı göndereceğini söylemişsin alaycı bir tavırla.
    Şimdi oturalım bir hesap yapalım, Avrupa yakasında bir özel okulda çalışıyorum, arabamda öğrencilerden 8100 tl para toplanıyor, ancak bana reva gördüğü para 2400 tl. O hesap makinasıyla hesapla bakalım bir...
    Yıllık rant kesintisi kaç para yapıyor. Ama sen bu hesaplardan anlamazsın çünkü senin okulunda esnaf yevmiye ile çalışıyor. istanbulda bir eşin daha yok… Çünkü esnaf dostusun ya, birde akaryakıtla indirimine laf atmışsın. Doğru ya senin gibi turcuların alınan indirimden esnafa pay vermek gibi bir düşüncesi yok.
    Gömlek, gravat, gprs, eğitim ve muhasebe gibi isimler altında giderleri esnafa yükleyip kendinize yeni rant kapıları da açtınız. Odanın kuruluşundan bu yana esnafa bir şeyler vermek isteyen bir yönetim var, ancak siz bunları da görmezsiniz işinize gelmez çünkü çıkarlarınıza aykırı… sen esnafa yakıt kart dağıtmaya devam et oradan gelirin olacak! Odanın çıkardığı tarifeye de laf etmişsin, daha önce de neden tarife çıkarılmıyor diye eleştiriyordun… Unutma ki bu oda yardımlaşma kurumu değil, bu resmi bir kurum olup yasalarla yönetiliyor. Seni küplere bindiren veli sözleşmesi ve özmal araç sayısının beşte birden üçte bire çıkartan yönetmeliktir.
    28730 sayılı resmi gazetede tarifenin nasıl hazırlanacağı ve uygulanacağı konusu net bir şekilde açıklanmıştır. Şimdi senden ricam okuyupta anlayamadığın gazeteyi birda bir daha bir daha ondan sonra da anlayana kadar oku. Anlayınca yorum yap! ağabeylerinden aldığın 11 emire 11 cevap yazarımda seni de çok fazla dikkate almış olurum. Tüm tehditlere boyun eğmeyen sen ve senin gibi kan emicilerle mücadele eden hamza başkana yetmez ama evet diyorum!! haaydi bir daha, adayını da al da gel…

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Erdoğan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:48

    İsimsiz yorumcu,
    Bana attığın iftiraları ispat edemezsen namertoğlu namertsin. Kime yakıt kart dağıttıysam, kimden gömlek kravat parası, logo parası almışsam hepsini ispat et çamur atacağına... Ama sana ve belediyeye memur başkanına bak neler yapacağım. Bütün kirli çamaşırlarınız tek tek ortaya dökülecek. Adilik yaparken bari ismini saklama da herkes seni de tanısın beni de. Beni kendinizle karıştırmayın. Biz sorular sorunca zorda kalıp, yakıt indirimine TOFED yoluyla 3 puan daha yüklediniz.
    Bu para önceden nereye gidiyordu onu açıkla başta ve delikanlı ol. Babanın koyduğu isimle dikil karşıma. Esnaf madem komisyona boğuluyor da hangi firmaya ihtar çekebildiniz. Hangi firmaya dava açabildiniz. Ancak boş boş konuşup çamur atın utanmadan, Salyalarınızla gezin sokaklarda ama bu esnaf sizi tanıdı artık. Allahta yukarıda görüyor yapmadıklarınızı. Görev ihmallerinizi Biz çıkıp söyleyince de suçlu olup çamur atılan biz oluyoruz. Bunun adı namertlik utanmazlık ve ukalalıktır. Sıkıyorsa gerçek isminle çık karşıma. Mail adresinden bundan evel yolladığın sahte isimli yorumların ve bundan sonrakileri mahkemenin önünde suratına çarpacam. Size iyi bir seçim yatırımı olacak az kaldı bekleyin ve görün. Korkak memurlar isimsiz kahraman bozuntuları.

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Erdoğan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:49

    Utanmadan bu sektöre emeği geçmiş odanızın kurucularından Hakan Gerez'e bu habere yorum yapmış diye telefonlarla araya insanları sokup neden yorum yaptığını dahi soran bir yönetimle bu işi tekrar yapabileceğinizi mi zannediyorsunuz. Dağ başı değil burası insanları sorgulayamazsınız. Siz savcı değilsiniz. Siz gidicisiniz gidici... Kim gelirse gelsin sizden iyi yapacak bu işi.

    Yanıtla (1) (0)
  • Servisci Hızır / 31 Ocak 2014 Cuma 11:49

    Uzun yıllardır İstanbul'da servis esnafıyım. Kotan, çakrak, hamza dönemlerini J plaka zamanını, serviscilerin Çağlayan meydanındaki başarısız toplantısı dahil çok şey gördük geçirdik. 2000'lere kadar biraz karnımız doydu. Sonra hızlı bir çöküş başladı ve devam ediyor. Servisçi kurda kuşa yem edildi, ediliyor. İlk defa servisçiler silkindi kendine geldi ayağa kalktı-yollara düştü. O zaman yetkiler kulakları dikti. Servis esnafı dikkate alınmaya başlandı. İyi bir çıkış yakalandı derken, eylem ertelemeleri, yalancı çobana döndü... Harekete, yazık oluyor. Olayları web sitelerinden taşımacılardan izliyorum. Belediyeciler ne kanun ne kitap tanımaz gibi konuşur. Arkadaş bu artık dayanılmaz şekil oldu. Bütün oda, dernek, sendika olarak eylem yapılmalı, seçimler zorlanmalı. Başka çıkar yol yok gibi. Bu yolda çalışan servis derneği başkanını, sendikacılara teşekkür... Öbürleri de böyle olsaydı. Bu iş tamamdı. Çoktan ben böyle derim çok servisci de böyle Allaha Emanet...

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:49

    Biz her zaman hamza başkan ve Günhan abinin yanındayız. Tanışmak isteyenler varsa ben her zaman dernekteyim. Benim adımda Güven. Bekleriz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Günhan Sınar / 31 Ocak 2014 Cuma 11:50

    Sayın Murat Erdoğan, isimsiz yorumcu olarak kimi kast ettiğini söylememiş. Ancak kendi Derneğinin Facebook sayfasında şu yorumları yaparken ;
    (Murat Erdoğan Bu arada tasimacilar.com 'daki haberin altına yorum yapan isimsize bir bak bakalım abi sence kim tahmin edebilcen mi en alt paragrafta kendini ele vermiş gerçi ...

    16 Kasım, 22:59, mobil ile
    Özer Berberoğlu BAKACAM ŞİMDİ..GÜNHAN SINAR ZATEN HERYAZISINDA KENDİNİ ELE VERİYOR..MUTLAKA ODUR..ODANIN SİTESİNDEDE AYNINI YAPIYOR..ŞAKŞAKÇI KALMAYINCA BAŞKA İSİMLERLE ŞAKŞAKÇI YAZILAR YAZIYOR:))ALLAH ISLAH ETSİN İNŞALLAH BU DİN KARDEŞLERİMİZİDE..DOĞRUYOLU BULSUNLAR İNŞALLAH..

    16 Kasım, 23:03
    Murat Erdoğan Tebrikler billdin abi.ALlah oslah etsin her duamda onlarada dua ediyorum inanki ama Allah bilir tabi

    16 Kasım, 23:05, mobil ile
    Özer Berberoğlu BİZ DUAMIZA DEVAM EDELİM.KULUN KULA DUASI KABUL OLURMUŞ )
    saygısızca ismimi telaffuz ettiğini gördüm.Murat bey ne yazık ki, geçmişte olduğu gibi bu günde aynı çıkmaz yolda devam ediyor.Biraz araştırsa en yakınındaki insanlarla konuşarak benim o yorumu atmadığımı rahatlıkla anlayabilirdi.

    Kişisel bilgilerinin görünmesini istemiyor. / 15.11.2013 17:15:21
    Yukarıda görüldüğü üzere Murat Beyin Dernek sayfasında benim tarafımdan yazıldığını iddia ettiği yorum Cuma günü saat 17:15 de atılmış.
    Bahse konu olan Cuma günü öğleden sonra Abdürrahim Barın beyin de çalıştığı Erenköy Işık Okulları Güneş Kampüsünü Başkan Vekilimiz Recep Kaya ile birlikte ziyaret ettik. Ziyaret edeceğimizin bilgisi, iki gün önceden hem Çınar Tur yönetimine,hem oradaki esnaflarımıza hem de Sayın Abdürrahim Barın'a iletilmişti.

    Ziyaret amacımız Işık Okullarında çalışan esnafların Güzergah Kullanım Belgesi alırken yaşadıkları bazı zorlukları Firma temsilcileriyle konuşmak ve esnafımız ile sohbet etmekti.Saat 15:10 gibi Okula giriş yaptık. Firma temsilcisinin odasına girerek Güzergah Kullanım izin Belgelerinin alınması konusunda sohbet etmeye başladık. Bir müddet sonra Sayın Abdürrahim Barın da yanımıza gelerek sohbetimize katıldı. Oldukça dostane bir ortamda geçen sohbetin sonunda izin isteyerek Çınar Tur firmasının odasından ayrıldık. Firma yetkilisinden izin alarak esnaflarımız ile sohbet etmek için bahçeye geçtik. Abdürrahim Barın da bize eşlik etti. Önce daha erken çıkan lise bölümündeki esnafın yanına giderek,onlarla sohbet ettik. Lise bölümündeki öğrenciler okuldan çıkınca Abdürrahim Barın servisi olduğu için ayrıldı. Bizde İlkokul bölümüne geçerek sohbetimize devam ettik. İlkokul bölümünün de son araç ayrılana kadar sohbetimize devam ettik. En son araçlar Hakan ve Nezih ağabeylerin araçlarıydı. Onlarda ayrıldıktan sonra katlı otoparka yürüyerek aracımızı aldık. Okul çıkış saati olduğu için otopark içi oldukça karışıktı. Kapıdan kimliğimizi almamız ve Okuldan çıkmamız saat 16:35 gibi oldu. Odaya giriş yaptığımız saat ise Odanın kamera sistemine bakıldığında saat 17:00 sularıdır. Yine Odamızın kamera sistemine bakıldığında Odada ki masamdan bazı evrakları alarak Odayı terk ettiğim saat 17:10 civarıdır. Yani isimsiz kullanıcı tarafından bahse konu olan yorumun atıldığı saatten 3-5 dakika kadar önce Odayı terk ettiğim görülmektedir.

    Taşımacılar Com sitesinin elemanları istedikler, zaman gelerek kayıtlarımızı inceleyebilirler.

    Sayın Abdürrahim Barın da söylediklerimi harfiyen onaylayacaktır. Yorumun atıldığı İP adresi de incelendiğinde ,mail adresi de incelendiğinde bu yorum ile uzak yakın bir ilişkim olmadığı ortadadır. Zaten Taşımacılar Com sitesinde bu İP bilgileri mevcuttur. Bu yorumu benim atmış olmam için tek yol yorumun Cep telefonu üstünden gönderilmesidir. Yine IP numarasından bu çok rahat anlaşılabilir. Keza , cep telefonu IP lerini, normal IP lerden çıplak gözle bile rahatlıkla ayırmak mümkündür.O yorumu yapan kişinin de, bana anlattığı üzere siteye ilk kez yorum attığı ve yanlışlıkla ismimi gizle butonuna basmış olabileceğidir.

    Taşımacılar sitesinde kişinin ismi sanıyorum ki mevcut. Hal böyle iken sanki gizli birileri yorum yapıyormuş ve sanki isim saklanarak yorum yapılıyormuş havası yaratmak kimseye bir şey kazandırmaz. Allah'a şükürler olsun ki, üzerime atılan bu iddiayı (üslubumu bozmak istemiyorum) iddiayı ortaya atanın yakın çalışma arkadaşı olan Abdürrahim Barın'ın şahitliği ile yalanlama fırsatını Rabbım bana vermiştir.Yine Sayın Murat Erdoğan'ın dernek sayfasında, bu konuya ilişkin yorumların benim tarafımdan yapıldığı iddiası da üzücüdür. Konuya yorum yapanlardan Güven beyi,Halit beyi ve Ahmet beyi şahsen tanırım.Güven bey istenildiği zaman Ataşehir merkez binamızda,diğer arkadaşlar da biri Sarıyer biri de Güngören olmak üzere bulunabilir. İsimleri gizli değildir. Unutmadan Osman bey de, yanılmıyorsam Başkanın hemşerisi. Buradan yine Taşımacılar Sitesinin elemanları bu arkadaşlar ile istedikleri zaman görüşebilirler.

    Bu yorumların IP numaralarının ve mail adreslerinin de tarafımla uzaktan yakından ilgili olmadığı zaten site yönetimi tarafından görülmektedir. Hal böyle iken insanların emin olmadıkları konular üstünde yorum yapmalarının ne kadar sakıncalı olduğu görülmektedir. İnsanlar hata yaparlar. Hırslarına yenilerek yanlış ve hakaret içeren sözleri istemeden de olsa sarf edebilirler. Ama yanıldıklarını anladıklarında karşısındakinden özür dilemesini bilmelidirler.Hakaret etmek,iftira atmak kimseye bir şey kazandırmadı,kazandırmaz da..Düşmanım dahi olsa insanlara hep hayırlı dualar etmeyi uygun görürüm. Benim mensup olduğum dinde kul hakkı yemek haramdır.

    Bu arada dernek sayfasında yazan ateşli ağabeyin iddialarına da, kendisine de söylediğim üzere Odamızın Facebook sayfasında yorum yapanları tek, tek tanıştırarak cevap verebilirim. Sayın Murat Erdoğan 'ın diğer iddiaları için cevap vermeyi gerekli görürsek bizlere ve kurumumuza yakışır bir üslupla gerekli bilgilendirmeleri yaparak siteyi takip edenlere doğruları anlatacağımızdan kimsenin şüphesi olmamalıdır.

    Yüce Allah günahlarınızı affetsin inşallah.

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Erdoğan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:50

    Sevgili Günhan, teknoloji çagında bu dediklerine gerçekten sen inanıyorsan bende inanırım. Kurgun güzel, ama daha evelki yorumların karşılıklı yazışmalarımız ve stilimiz belli olduğundan bu yorumu bir A4 kağıdına yazıp örneğin Hakkari'deki bir vatandaşa yada yakın ve güveneceğin bir tanıdığına yorum yazdırıp mail olarak attırma sansin varmı var. O yüzden herkes seni de beni de bilir. Yazma stillerimizde bellidir. Ama o yazıyı yazan delikanlı çıkarda ben yazdım der ve ip numaraları da tutarsa işte o zaman senden özür dilerim. Ama varsayımlarla bana kalkar, yaşadığın bir günü özetlersen işte ona inanasım gelmez. Bu kadar ayrıntılara takılıp yazılar yazacağına 11 sorumuza 11 cevap yazsan daha iyi olurdu. Sektör sizden açıklama bekliyor. Özellikle başkanın Hamza Bey'den... İyi akşamlar Günhan.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Sayın Murat Bey yazmış olduğunuz makaleye tek cevap yazmak istiyorum izin verirseniz. Öncelikle üslup çok önemli dernek başkanı olduğunuzu öğrendim ve bu üslubunuzun kişisel kanaatim olarak bir dernek başkanı için doğru olmadığını düşünüyorum. Çamur at izi kalsın misali… Dernekler dediğiniz 1 veya 2 tane. sendika dediğiniz topu topu 1 tane. Başka dernek varsa onu da ben bilmiyorum. Öyle bir yazmışsınız ki onlarca dernek veya sendika var. Bu söylemler ancak sizi tatmin edebilir. Ayrıca kamu kurum ve kuruluşlarının oda seçimlerinde başa geçen elbette ki araba ve sair imkanlarından faydalanacaktır. Bu sadece bu odaya ait değildir. Hizmet için her şey helaldir. Önemli olan araçların oda işlerinin dışında kullanılıp kullanılmadığıdır. Bu şekilde kullanıldığına dair elinizde en küçük bir kanıt var mı? Yok ! Ancak daha önceki yönetimden devir alındığında bu odanın arabaları haciz yolu ile yedi emine teslim edilmiştir. Bu başkan kötü olsa idi, bu kurum çoktan her şeyi haciz edilirdi değil mi? Kul hakkı çok önemli. Bilemiyorum siz kul hakkına inanır mısınız?

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    İsarod 5 6 8 olmak üzere antlaşmalar yapmıştır. Daha önceki yıllardan beri bu işler yapılıyor olabilir. Bireysel istasyonlar sadece kendi istasyonlarında geçerli indirimler verebilirler. Fakat ne hikmetse 4 bin kişiye yakın servis işletmecisi ve ticaret odası üyesi ve diğer esnaf odası üyeleri bu kartı alabilmek için genel merkez ve şubelerimize başvuru yapıp bu imkanlardan faydalanmıştır. Belki sizinle beraber çalışan arkadaşlarda da vardır bu indirim kartımız. Ayrıca 1.2 puan komisyondan bahsediyorsunuz belgenizi neden göstermiyorsunuz. En son iftiranızda da 3 puanlar kimin cebine gitti diyorsunuz. Ancak Odamızı kendi kişiliğinizle karıştırıyorsunuz. Bu yakıt indirimlerinden bir kuruş kimin cebine gitti ise derhal ispatlayın. Yoksa daha önce onlarca kere düştüğünüz müfteri durumunuz devam edecektir. Siz her duyduğunuza göre hareket eden birimisiniz. Benimde duyduğum siz esnafı olduğunuz okullarda da yevmiye usulü çalıştırıyorsunuz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Esnafa artık dışarıdan veli ile anlaşarak taşıma yapabilecek evet yıllardır 7.madde gereği bu hak var. Fakat 5'te 1 uygulamasının 3'te 1'e indirilmesi de var mıydı. Bu uygulama geçtiğimiz yıllarda uygulandı mı? Belediyenin sadece veli sözleşmesine belge vermesi geçen sene var mıydı? Bu seneki servis araçları yönetmenliğin de bu değişiklikler bazı şirketleri rahatsız etmedi mi? Bu güzel bir şey değil mi? Belediyenin sadece veli sözleşmesine belge vermesine üzülmüş görülüyorsunuz. Yani tebrik edeceğiniz yerde bu çalışmayı kim yaparsa yapsın isterseniz siz yapın Allah razı olsun derdim. Bence siz akıllı bir adamsınız objektif olun iyi ye iyi deyin yoksa gülünç oluyorsunuz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Miting ile söyleyeceğim söz ise şudur. Bakın her insanın farklı bir çalışma sistemi vardır. Burada Hamza başkan ve ekibimizin izlemiş olduğu yoldur. Bunun da doğru olduğunu bir çok esnaf doğruluyor söylemleriyle. Tabiki siz ve sizin gibi düşünenlerde olabilir ancak toplanan sayının iyi olduğunu ifade ediyorsunuz sizce bu bir kitlenin başarısı değimlidir? Lakin bakın makamlar gelip geçicidir biliyorsunuz ve Hamza başkanın ve de ekibinin hiçbir endişesi yok. Çünkü inanan insan Allahın takdirine bırakır her işini. Biz hiçbir zaman esnafı siyaseten yanlış işlere sürüklemeyiz. Ancak doğru bildiğimiz eylemi de boykotu da, takdiri de kimseden öğrenecek değiliz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Bakın 1 şirketin bir arabadan yılda ne kadar para kazandığı çok iyi biliyorsunuz ki, bu söyleme destek vereceğiniz yerde adeta uzmanlık alanınız gibi çarpmayı bölmeyi çıkarmayı hatta hesap makinesinden iyi anladığınız anlaşılıyor.Yevmiye usulü olursa servisçiler size göre daha karlı çıkar. Onu da yazıp Hamza başkana anlatabilirsiniz isterseniz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    5-İto’nun plaka tahdidi istemiyoruz deme ihtimali çok yüksek. Neden rol yaptıkları kanaatindeyiz. İto’nun 2011 yılında yayınladığı resmi yazıda genel sekreter imzalı tahdidi istemediklerini beyan eden ve belgeli yazı elimizde mevcut. Defalarca kere yayınladık bu belgeleri.
    Bir diğer kanıt da, Belediyede ki toplantıya başkanla katıldığım zaman ve birkaç tane ticaret odası üyesi esnaf ve ticaret odası yetkilisi H.O vardı. Tahdit gündeme gelince, H.O ben olmasını istiyorum ama 200 tane arabam var tahdit olunca satarım çekilirim piyasadan diyor. Şahitler R.Ö.C soyadını bilmiyorum bu arkadaşlarda duydu sizce hala inandırıcı geliyorlar mı? Adeta ukameye göz dağı veriyor. Belediyenin rant olur söylemine karşı ters manyal yaparak aslında tahdit istemiyorum demenin başka bir yoludur bu. Esnafın tepkisini çekmemek adına tahdit istiyorum. Ama rant olsun diye istiyorum diyor İTO'cu ağabeyleriniz. Evet siz de aynı şeyi söylememiş miydiniz belediye masasında. Plakamı satmak için tahdit istediğini söyleyen siz değimliydiniz? H.O ile meslek dayanışması içindesiniz anlaşılan. İkinizde sözü mana tahdit istiyorsunuz. Ama vermesinler diye hemen satalım rant olsun diyorsunuz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Tarife konusundaki tehdit yazısını da, buraya kopyalayarak kimin Belediye Memuru olduğunu çok iyi göstermişsiniz Murat Erdoğan. İşinize geldiğinde Belediye kötü işinize geldiğinde Belediyenin tehditlerini kendinize payanda olarak kullanın. Çok genişsiniz Vallahi.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Esnafın çıkarları noktasında evet herkes ile işbirliği yaparız diyoruz. Ancak Kamil işler ,Kamil insanlarla olur her şeyi herkesle yapamazsınız.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    İTO daki firmaların tümü kastedilmektedir. Başkanın söylediği açıktır.Ama sizin yine de çarpıtmaya devam edebilirsiniz.Sizin bu alaycı yazılarınız ancak kendinizi küçültüyor. Güya makale yazıyorsunuz. Biraz bilimsel olmalısınız yazdığınız bir çok şey bu makalede belgesiz ve mesnetsiz sadece iftira. Eğer isterseniz esnaf ile iç içe gönül gönüle olan 1, 2 firma gösterebilirim delilleriyle.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:51

    Yol belgesi için odamız tarafından ücretsiz olarak hizmet verilmektedir. Esnaflar Odaya evrağını getirip yardım istiyor. 2000 kişi olmuş ve hepsine yardım olunmuştur. Bu çalışmayı başka bir oda veya yukarı da bahsettiğiniz dernek veya sendikalar veya İTO daha aklınıza geliyorsa hangisi yaptı, yok herhalde varsa da duymadık. Balık bilmez ise halık bilir. İşte 3’lü açıklamadan bahsediyoruz. Bu kafalarla bu iş olmayacağının farkında Başkan ve yönetim son güne kadar hizmete devam edecektir.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:52

    Ne hikmetse isarod’dan fazla iş yaptığını iddia ettiğiniz isteri veya ulaş iş kimseler tanımıyor. Fakat size şahsım adına teşekkür ediyorum. Kazlıçeşme eylemine katıldığınızdan ötürü en azından birileri gibi millete ne işiniz var mitingde biber gazımı yiyeceksiniz, job mu yiyeceksiniz diyip engelleme yapmadınız.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor / 31 Ocak 2014 Cuma 11:52

    - Yasal değil dediğimiz hiçbir iş veya oluşumun içine de girmeyiz. Girene de yasal olmadığını Hatırlatırız. Esnafı suça teşvik etmeniz hakkında bu sayfalar aracılığı ile suç duyurusunda bulunmak isterim. 11 Mayıs'ta toplanan esnafın burnu bile kanamadan güzelce bitti. Size kalsaydı bu esnaf vay halimize. İnsanları provake etmek ve terörize etmek bir suçtur. Bakın fazlaca kendinizi başkandan veya yöneticilerinden büyük görmeyin bir gün gelir bizim yapmış olduğumuz çalışmalar neticesinde söylem ve yazılarınızdan ötürü pişmanlık duyabilirsiniz. İsarod plaka tahdidinin yılmaz savunucusudur.Belki bu ay tahdit çıkar o zaman bunu da her halde ister ve ito veya ulaş işe mal edersiniz. Siz den korkulur ve her şey beklenir.İsarod bir ailedir. Yaptıksa esnaf için en güzel en iyiyi en faydayı hep beraber yaptık. M.Akif Ersoy dan bir alıntı yapalım. Girmeden tefrika bir millete, düşman giremez; Toplu vurdukça yürekler onu top sindiremez.
    İSAROD DENETİM KURULU ÜYESİ
    GÖKMEN SAVAŞKURT

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat Erdoğan / 31 Ocak 2014 Cuma 11:52

    Sevgili Gökmen kardeşim. ve isimisiz yorum yapan arkadaşım;

    Yazılanlar ve yorumlamalar ne olursa olsun biz her türlü eleştirinize açığız ve sonuçta sivil toplum örgütüyüz. Siz her ne kadar İSDER ve ULAŞ-İŞ'i tanıyan yok desenizde yaptıklarımız ortada. Tahditle ilgili bilimsel raporu alıp başkanınızın önüne koyanda biziz, yaş sınırı ile ilgili 1 milyon km sınırı olmalıdır denen raporuda istanbul teknik üniversitesinden alıp önünüze koyanda biziz.

    İstanbulun ilk servisçieylemlerini başlatıp hakkıyla yapanda biziz. Bu konuda mütevazi olamayız. Ama bu raporlar başkanınız tarafından elinin tersiyle itildi. Bizim yaptığımız eylemleri başkanınız içine sindiremeyip defalarca insanlara sms ler atarak gitmeyin dedi. Ben hiç bir yazımda kurumunuza yüklenmedim devamlı suretle başkanınıza ve yönetiminize şunları yaparsanız daha iyi olur mesajları verdim. Ama defalarca red cevapları ve uygulamaları gördük. Dolayısı ile bizim görevimiz yanlış giden yada görünen şeylere dikkat çekmektir. Bunu parayla pulla yapmıyoruz ne maaşımız ne huzur hakkımız var.

    Benimle beraber çalışan esnafın bir kısmı yevmiye ile bir kısmı hakediş ile çalıştığı doğrudur iki tarafın arasında sözleşmeli olarak yapılan bir işe müdahale hakkınız yoktur. Eğer burada yanlış bir şey varsa sözleşmelerimiz o bahsettiğiniz esnaf ta zaten var. Alın inceleyin varsa yanlışlık mahkemeye verin onun harici ahkam kesmek boş konuşmakla eşdeğerdir.

    Ben babadan dededen bu işin içinden direksiyondan gelen bir insan olmam daha sonra araç sayımın yükselmesi ile şirket olmam neden sizi ürkütüyorda yaptığımız işe dil uzatıp yok yere gunaha giriyorsunuz halen anlamış değilim.

    Eğer Murat Erdoğan olarak sektöre yada çalışanlarımıza ihanetim yada yanlışlığım varsa belgeler ve hukuk a başvurusunuz. Ama eleştiriye açık olmanız lazım. Yukarıda yazılanları ispatla diyorsun neyini ispatlıyayaım aç taşıma dünyası gazetesini ve web sayfasını hepsi başkanının ağzından çıkan cümleler bunlar. Odanızın bizim yazımızdan sonra 3 puan daha inidirm aldığında yine bu sayfada teşekkür yorumumda var görebilirsiniz. İyi olan her şeyde daima yanınızda olmaya önem gösteriyoruz.; Ayrıca hiç bir yerde insanları kışkırtıcı terorist söylemlerde bulunmadık. Bu çok yanlış bir söylemdir bunu size yakıştıramadım. Başkanınız halen belediyede yol belgesi ile ilgili sorun yaşamıyoruz deyip UKOME nin avukatlığını yapıyor Allah için koltuğunuzdan kalkıp ukome önlerine gidinde haksız yere araç bağlatan esnafın sıkıntılarını dinleyin ne olur .
    Daha dün akşam 29 ekim de müracaat eden bir kişinin elinde belgesi olmasına rağmen aracı trafik ekiplerince bağlanıyor suçlu belediyenin zamanında belgeyi teslim etmemesi ve sistemin tam manası ile çalışmaması ama bunları eleştireceğinize halen yol belgesi alımında sorun yok diyebiliyorsunuz. Ben daha ne diyeyim size az da olsa eleştirilerin bir kısmını kabul etseydiniz zamanında bu işler bu haddeye varmayacaktı. esnafın 7.maddeyle dışardan öğrenci taşıması zaten var olan birşeyken 6 Ağustos tarihli resmi gazetede buna ek olarak araçları ile okul bahçesine girilmesine musade edildi başka birşey değişmedi ben bundan esnaf kökenli biri olarak tabiiki memnunum yapandan allah razı olsun her yerde diyorum.

    Ama bunu siz yapmadınız ki Ulaştırma Bakanlığının bir tasarufu bu. Bunu en son ticaret odası zümre toplantısında da dile getirdim ve esnafın o kürsüden konuşup derdini anlatmasından memnun oldum ve bu konu ile ilgili hem gazeteler hem basına demeç verdim. Benim altını çizdiğim nokta yapmadığınız şeyleri yapmış gibi göstermeniz yoksa esnaf olmadan hiç birşey olmaz iş alan firmalar işi kime yaptıracak tabiiki esnafa, aynı şekilde firma teminat verip iş almazsa olmayan işi kim yapacak hiç kimse. O yüzden firma esnafın hakkına tecavüz etmeyecek esnafta firmanın hakkına, herşey karşılıklı Ama bunu yaparkende başkanınız mikrofonu eline alıp o firma bunu yapmış bu firma bunu yapmış diyeceğine yanlışlık varsa herşeyi göze alarak o firma alyhine davalar açabilmeli, yoksa konu mankeni olmak öteye gidemez.

    Herkes herşeyi tabiiki bilemez ve kestiremez ancak Kazlıçeşme'de o kalabalığı öyle veya böyle toplamak bir başarıdır. Bunu o gün oraya geldiğimde gurur duyarak herkesle paylaştım bu tabiiki odanızın gücüdür ama o gücü kuşa çevirmektense en azından çıkışta herkes evlerine kadar 2 vites tek şeritten gidip korna eylemi dahi yapabilseydi işte o basın açıklaması o zaman bir hak eylemine dönüşecekti. İşte bunu başkanınız yapamadı bunu eleştirmek suçmu sizce.

    İTO nun yıllar evel yayınladığı plaka istemiyoruz yazısı var doğru ama bu yazı derginizde dahi yayınlanırken tarihi ve sayı numarası silinerek yayınlanmış. Halbuki bu adamlar 2013 ün mart ayından beri derneğimizinde baskısıyla plakayı bir şekilde savunmaya başladılar ve istiyoruz diyorlar.hal böyleyken başkan olan bir kişinin aynı medya organından bir tarafta ito ile ortak çalışalım daveti var bir tarafta onlar rol yapıyor söylemi var bu sizce buyuk bir handikap değilmi Sevgili Gökmen kardeşim. Plaka ile ilgili biz ne istediysek ,Türkiyede uygulananı istedik alınıp, satılabilsin kiraya verilebilsin ve bu insanlar emekli olduğunda bir gelir kapıları olsun dedik. Ama sevgili başkanınız Türkiye de eşi benzeri olmaya bir uygulama isteyerek Donsun ama alınıp satılmasını istemiyoruz diyince film koptu bahaneye bakan belediye gidin kendi aranızda ne istediğinize dair bir rapor hazırlayın dedi. Burda da mı suçlu biz olduk eğer suçlu bizsek yüreğiniz yetiyorsa web sayfanızdan yada bağımsız bir kuruluşlan anlaşarak bir oylama yapın esnafa alınıp satılıp kiraya verilsinmi yoksa sadece donsun alınıp satılmasınmı diyerek bakın o zaman ne sonuç çıkacak.

    Belediyenin yaptığı uygulamalar hiç bir zaman sektöre fayda vermedi buna rağmen İSAROD tarifesini uyguluyoruz diyen başkanınıza bu demecinden 15 gün evvel UKOME'nin okullara yolladığı Resmi emiri sayfaya koyunca uykularınızmı kaçtı da orda da sanki suç bizimmiş gibi işimize gelince belediye işimize gelmeyince belediye diyip onunuze çıkıyormuşuz söylemine giriyorsunuz. Belediyenin tehditlerini gördüğüne sevindim kardeşim bu tehdidtleri başkanın da görmüş olsaydı zaten sorun çözülmüş olacaktı beleyeyi payanda kullanan kim olduğu zaten apaçık ortadayken bu soruyu kendi içinizde bir birbirinize sorun bence, hiç bir sivil toplum örgütü ve kurumlarla geçinemeyen bir oda başkanı varken başınızda kalkıp Kamil insan ararsanız İstanbul nufusu yetmez bu işe.

    Dernek veya sendika üyelerine yol belgesi hizmeti veremiyor doğrudur ama sebebi de sudur ki dernek veya sendika üyelerinden sizin aldığınız gibi dünyalarca para almıyor. Bu sizin zaten göreviniz yapmanız gereken birşey bunda övunecek yada siz niye yapmıyorsunuz diyecek bir marifetiniz yokki sevgişli kardeşim.

    Bu yazdıklarımdan sonra iki elinizin arasına başınızı alıp Allah rızası için iyice düşünün ve bu sektöre kimin ne yaptığını yada yapmadığını iyi tahlil edin ama bu iş başkanınızın işi değil bu net olarak anlaşıldı sektör ve esnaf tarafından. Allah kısmet eder tekrar seçilirse biz hayırlı olsuna da geliriz iyi yaptığı herşeye destek te veririz, ama kendi yaptığı gibi Kazlıçeşmede el uzatma nezaketi hoşgeldiniz nezaketi yönetiminiz tarafında her arkadaşınız yanımıza gelip elimizi sıkarken ,Oda başkanı konumundaki bir insanın çocuksu tavırlara girmesi bizi görünce onünüzden kaçması elini dahi uzatamaması çok manidardı. Dolayısı ile seçimleriniz şimdiden hayırlı olsun diyorum kim bu esnaf için taşı, taşın üstüne koyacaksa onlar için ve tüm sektör için birşeyler becerecekse, o insan o koltuğa gelsin. Bu kişi, Hamza Öztürk bile olsa başımızın tacıdır.

    Ama görevini eksiksiz ve hatasız yaptığı sürece...

    Saygı ve sevgilerimi sunuyorum yönetiminizdeki tüm arkadaşlara.

    Yanıtla (1) (0)
  • Faruk Adalı / 31 Ocak 2014 Cuma 11:52

    Değerli servis emekçileri, umumi servis odası seçimlerine tur şirketleri parmağını sokmasın. Şirketlerin ne yapmaya çalıştığını gayet iyi biliyoruz . Emeğinden malından komisyon aldığınız yetmiyormuş gibi, yanınızda çalışan servisçileri araştırmaya girmeniz ve insanların hür iradesine hükmetmenize izin vermeyeceğiz .
    Eski servisçilik dönemi bitecek. Bireysel olarak başlattığımız eylemlerle hiç kimseye eyvellah etmeden tepki koyarız. İ.B.B'deki eylemlerimizi, İTO'nun önünde, tur şirketlerinin önünde yaparız. Bizim amacımız plaka tahdidi... Bunun için 1 Haziran tarihi bizim için verilmiş bir siyasi söz.
    Mafya vari yöntemler ve emek komisyonculuğu bitecek. Biz bu yola bunun için çıktık ve baş koyduk. Bazılarının dediği gibi bu işe yeni girmiş olabiliriz. Ama ezberleri bozduğumuzuda kimse unutmasın. Bu hareket bir emek hareketidir ve önüne çıkacak olanı devirecek kararlılığa ve azme sahiptir.
    İstanbul servisçileri, Çarşamba eylemcileri adına ...

    Yanıtla (1) (0)
  • Salih kökcü / 21 Ekim 2018 Pazar 21:06

    Hazayada muratada inanmıyorum turcular bizim paramızı neden içerde tutuyor bu gün işe başlasak bize 75 günsonra ödeme yapıyorlar bireysel çalışmanın önünü okul yönetimi kapatıyor 500 lira almadan çalıştırmıyorlar bu konulara kimse bakmıyor hatta bi sefer rasladım televizyonda okul yöneticisiyle oturmuş onlara evet evet hep siz haklısınız demekten başka servisçilerin lehine kelime konüşmuyor vay yönetmelik vay uygunluk belgesi arabamı okul taşıtından düşüreceğim

    Yanıtla (1) (0)